Branding

Få dine produkter opstillet helt rigtigt

123a

Hvordan får I fremstillet jeres eller jeres kunders produkter, så kunder stiller sig i kø og skriger efter at få lige præcis det produkt, som I har markedsført. 

Det er selvfølgelig en rigtig svær disciplin, der kræver mere end bare den artikel for at kunne afdække. Du vil dog få nogle råd og nogle tips til, hvordan du skal træffe den bedste markedsførings plan. 

For når det kommer til det er der tre komponenter, der skal være i vinkel. De rette billeder og historie, en vilje til at turde gå med mavefornemmelsen og glade og engagerede ansatte.

Hund i gave

Billederne skal være i vinkel

Det første punkt er selvfølgelig det, kunderne møder først, når de møder jeres produkt. Her handler det om billedet, de ser, samt de fortællinger i vælger i og til billedet. 

Det kan være en rigtig god ide ikke at spare på analysen og tænke på, hvordan I skal have fremstillet jeres produkt. 

En godt råd er at gøre markedsføringen nærværende, så den har en betydning for kunderne. Det kunne f.eks. gøres ved at få jeres produkt koblet sammen med vores trofaste ven, hunden, som rigtig mange af os har derhjemme, se her efter en god hundeseng til jobbet. 

Det giver en umiddelbar følelse hos kunden og forbundet med en god fortælling, der kommer kunden ved, er det helt perfekt. 

Kan I opstille et narrativ, hvor kunden kan se sig selv i det, hvor kunden ikke kan undgå at investere i jeres produkt, så har I nået den helt rigtige vinkel på billedet. 

I sidste ende er det mavefornemmelsen

Men det er jo en umulig opgave – ja, det er det. Derfor bliver I også godt belønnet, hvis I gør det særligt godt. 

Nu er det allerede nævnt, at analyser, sammenligninger og brainstorms gerne skal fylde en del, så I bliver bevidste om markedet, men i sidste ende er det ikke beregningerne, der skaber kunder og vækst. 

I sidste ende skal I træffe et valg, træffe en beslutning, som forhåbentlig vil indbringe penge til jeres forretning. Den beslutning skal træffes ud fra alt jeres arbejde, men også ud fra en mavefornemmelse for, hvad der er den rigtige og gode plan. 

I skal turde tro på den mavefornemmelse, ellers træffer I aldrig det rigtige valg. 

Glade ansatte

Glade ansatte giver den bedste markedsføring

Den sidste og ikke mindst vigtige komponent til den gode og perfekte markedsføring er glade ansatte. 

Den får du selvfølgelig ved at have et godt arbejdsklima, men i særdeleshed også med en god gave. Den gave kunne sagtens være et par lækre sorte sokker i julegave. 

Find en god firmajulegave til dine ansatte, så de ikke føler sig glemt, så skal du nok se, hvordan arbejdet forbedres efter ferien. 

Skriv en kommentar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *